czwartek, 14 lutego 2013

Drugo nominacja

Jak tytuł mówi drugi raz zostałam nominowana do Liebster Adward. Tym razem przez Bunny Writer.

1. Na co najbardziej zwracasz uwagę w opowiadaniach innych?
 No nie wiem... Np. na akcję, (błędy, ale to żadziej) i ubarwienie historii.
2. Gdybyś miała wylądować na bezludnej wyspie i mogłabyś wziąć ze sobą tylko trzy rzeczy/osoby, co/kto by to był/o?
Na pewno laptop (z wifi) i przyjaciółkę i żelki!
3. Co namawia Cię/daję Ci siłę do pisania bloga?
Nikt. Piszę gdy mam wenę. Pisanie bloga to fajny sposób na zabicie czasu i jeszcze pobudza wyobraźnię.
4. Potrafisz określić siebie w trzech słowach?
Tak : Najpardziej zwariowana dziewczyna
5. Co najbardziej lubisz w pisaniu?
Lubię gdy ktoś to docenia - czyta. 
6. Czy masz jeszcze jakieś hobby, oprócz pisania?
Gram na keyboardzie, robię grafikę w Gimpie i czytam książki
7. Co chcesz osiągnąć w życiu ?
Spokój i wygodę
8. Gdybyś miała przywieźć coś z Londynu, w którym spędzałaś wakacje, dla swojej przyjaciółki, co by to było?
Moja przyjaciółka bardzo chce wyjechać do Londynu, a ja już w nim byłam. Trafiłaś to pytanie. Myślę, że była to by ogromna flaga Wielkiej Brytani.  Chociaż nie. Ma taką. To napewno coś z 1D.
9. Gdybym postawiła przed tobą twoich idoli i miałabyś jednego wybrać, żeby spędzić z nim resztę życia, kto by to był?
Nie wiem. Wolałabym spędzić resztę życia w cieniu...
10. Skąd bierzesz inspiracje do pisania bloga ?
Z głowy, często czytam książki i oglądam filmy - fabuły dają mi inspirację
11. Utwór, który własnie słuchasz, nucisz, bądź masz ochotę posłuchać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !