piątek, 15 marca 2013

Sceariusz 13

Dziewczyny stały o świcie pod żyrandolem. Kiedy oświetliły go promienie słońca otworzyło się wgłębienie. Patricia weszła na schody i zapełniła wgłębienie Słońcem. Z żyrandola wypadła księga, którą złapała Joy.

P: Mamy ją. Wracajmy...

Przy śniadaniu
Tr: Listy! Listy! (podaje Marze)
M: Yale?
P: Zgłaszałaś się?
M: Tak, ale nie sądziłam, że mnie przyjmą...
J: Oj tam od razu przyjmą
Jo: Jarome!
M: (czyta) Przyjeli mnie. Mogę przyjechać na kurs dla...
J: Kujonów?
A: Jarome!
M: Nie... ma rację. Przyznali mi stypendium...
Jo: Jedziesz?
M: Nie wiem...
A: Nie męczymy Mary, dziś przesłuchania
P: Dziś?
Jo: Tak... Pomogę ci się nauczyć tekstu
P: Dzięki

Wieczorem, pokój Amber&Joy 
 A: (prubuje otworzyć księge) Nie mogę...
P: Ja sprbóję (otwiera)
A: Księga słucha się ciebie...
Jo: Pat jest Równowagą...
P: (czyta) Mam! Czy w podziemiach, czy pod niebem wchodzisz w wir zagrożeń wchodzisz. Uważaj, bo z niego nie wyjdziesz całkowicie...
Jo: Wejdziesz, ale nie zapomnisz o tym...
A: Co?
Jo: Ostatnie słowa przetłumaczyłam na nasz język
P: oki
A: Może jutro resztę?
P: OK, ja biorę księge

Pokój Patricii
P: (wchodzi i ogląda księge; palcami gładzi znak i zaczyna wiać silny waiatr)












Przepraszam, że tak długo, ale szkoła i brak weny. Moglibyście zaproponować jakieś wydażenie do scenariuszy?

6 komentarzy:

  1. super , pat gdy dotyka ksiegę ma wizję ,potem widzi gdy eddie całuje kt ruch pakuje się i pat wyjechała i miła wypadek eddie nie wiedział że pat widziała poucałunek lisa ratuje pat

    OdpowiedzUsuń
  2. super czekam na kolejny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszy głos rufusa: znajdę cię (xD) i widzi go przez okno. Coś dotyka jej ramienia. Odwraca się i widzi (coś wymyśl). To coś: masz coraz mniej czasu! Na jej (cześć ciała) pojawia się (jakiś egipski znak cZY Coś) i zaczyna strasznie piec. Pat krzyczy i mdleje. Amber i Joy przybiegają do niej i widzą to samo i też mają znaki , krzyczą i mdleją i wszyscy się zbiegają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny scenariusz:) dopiero znalazłam twego bloga, ale od razu się w niego "wkręciłam". Kiedy dodasz nexta? Ps. Osoba nade mną dała fajny pomysł na scenariusz, wykorzystaj go:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym dała żeby sama pacia zemdlała bez amber i joy i w tedy wszyscy się zlecą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. <3 to najlepszy blog na swiecie ;p

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, please !