wtorek, 2 kwietnia 2013

Scenariusz 15

P: (pokazuje swoje znamie) Miałam nadzieję, że tylko ja...
A: Same się wpakowałyśmy...
Jo:Nie możesz mieć wyrzutów...
P: To nie wszystko... Na strychu jest tajemnicze pomieszczenie...
Jo: Dziś 23, zobaczymy je
Jo&A&P: Sibuna

Pokój Alfiego
F: (wchodzi) Nie ma Jaroma?
Al: Nie, a co?
F: Chce o coś cię prosić...
Al: Coś z Sibuną?
F: Tak jakby... W przerwie idę do gabinetu Victora po akta Niny...
Al: To podejrzane, że jej nie ma... UFO ją porwało...
F: Co?! Nie! Chce żebyś mnie krył...
Al: OK, Sibuna?
F: Sibuna

W szkole
P: (opowiada co widziała gdy chciała wyjść ze strychu)
Jo: To nie możliwe...
A: Eddie by coś takiego nie zrobił...
Jo: Jak się czujesz po zerwniu?
P: On nie wie, że widziałam...
A: Nie!
Jo: Czyli jeszcze nie zerwałaś?
P: Nie... Jak myślicie kim jest R?
Jo: Nie mam pojęcia...
A: Mi do głowy przychodzi tylko Rufus, ale on nie żyje...
Jo: W egispkim piekle nie da się długo pożyć...
Z:(podchodzi) Hej! Pat ,Recman chce spotkać się z głównymi postaciami...
P: OK, chodźmy (odchodzi z Zaynem)
A: Ooo...
Jo: Nie... Nie Patricia nie mogła by rzucić Eddiego dla Zayna...
Ed: (podchodzi) Widziałyście Pat?
Jo: Nie...
A: Jest z Zaynem...
Ed: (odchodzi)
Jo: Po co...
A: Mówiłam? Wolę Payn niż Peddie...
Jo: Co?
A: Pa od Patricii plus yn od Zayna
Jo: Wiem, tylko... zawsze kibicowałaś Peddie...
A: Teraz nie po tym co zrobił Peddie...
Jo: Ale widać w oczach Pat, że nadal go kocha
A: Nie widzę tego (odchodzi)


Gabinet Victora
F: (wchodzi i szuka akta, wreszcie je znajduje i wychodzi)

Po szkole, pokój Fabiana
Al: (wchodzi) I jak?
F: Tylko notatki o wybranej...
Al: Pusto?
F: Tylko to co my wiemy...
Al: Na marne praca

23:00 strych
P: To tu (macha ręką tak jak zakapurzona, a pomieszczenie pojawia się)
V: Halo! Jest ktoś na strychu?!

6 komentarzy:

  1. Fajny ;)

    PS.Zapraszam na mojego bloga :
    http://scenariuszebykoteckkkixo.blogspot.com/

    Przepraszam za spam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. exstra zrobisz szybko nastepny wciagnellam sie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został Nominowany do Libster Blog Awards.
    Szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny scenariusz:) sorry że dopiero teraz pisze, ale nie miałam czasu. Chciałabym pisać, ale obawiam się że nie dam rady. Mam 2 blogi, i jeszcze do tego szkoła. Jak chcesz mogę ci tylko dawać pomysły. Jak coś to mój e-mail: mkamila916@gmail.com. To ja Kama1D- zmieniłam nazwę.

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj, please !