wtorek, 22 stycznia 2013

Scenariusz 2

W komentarzach jest, że Peddie ma wrócić. Postaram o tym pomyśleć, ale niczego nie obiecuje. One Direction pojawi się w 4 scenariuszu.

P: Lisa?
L: (uśmiecha się) Pamiętasz mnie...
P: Co cię tu sprowadza?
L: Bogowie zaczynają się kłócić. My niewiasty z wybrania boimy się. Musimy ich powstrzymać...
P: Chola, chola! Jak to my? To Nina ma moc, nie ja
L: Nina nie wie, że masz większą moc od niej... Pomogę ci się jej nauczyć...
Jo: (wchodzi) Do kogo gadasz?
P: Do nikogo
L: (znika)
P: Joy!
Jo: Patricia! (przytula ją) Słyszałam o Peddie...
P: Następna!
Jo: OK, Kto zerwał?
P: Oboje potrochu... To skąplikowane!
Jo: Dobra. Później cie pomęczę.
F&Ed&A&Al: (wchodzą)
F: Już wszyscy?
Ed: Nie ma mojej siostry...
Jo: Rzeczywiście. To z Niną później...
A: Sibuna? (pokazuje znak)
Al&Ed&Jo&P&F: Sibuna! (robią znak)
Ed: Macie jakieś zagadki?
CISZA
P: Wygląda na to, że nie... (prubuje wyjść)
Jo: (łapie ją za rękę) Znam ten ton
P: Nie sądze (wychodzi)

Przy kolacji
M: Ja byłam na koloni naukowej
J: Kujon!
P: (bawi się telefonem)
M: Patricia podobno byłaś na obozie tanecznym...
P: Hm? A tak. Nie wiadomo gdzie Joy może zaciągnąć
Jo: Nie przesadzaj, było fajnie...
F: Nie sądze. Czy tylko mi wysłałaś maila z wielkim napisem HELP ME
J&Al&A: Mnie też to wysłałaś
A: A propo wysyłania. W sierpniu wysłałam... (rozgląda się)
Al: Czego szukasz Słonko?
A: Gdzie jest Nina?
Tr: (wchodzi) O... Nie słyszeliście...
V: (wchodzi) Zabraniam udzielania informacji na ten temat!


Króóóóótkiiiiiii. Wiem :-( . Następne postaram siępisać dłuuuuuższeeeeee...

3 komentarze:

Skomentuj, please !