poniedziałek, 28 stycznia 2013

Scenariusz 6

A: Co?! Nie ma mowy! Tu mieszkała Nina!
K: Mieszkała
A: Wierzę, że wróci!
K: Źle wierzysz głupia blondynko!
A: (zapłakana wybiega)
K: Hm!

W pokoju Patrici&Joy&Mary
A: (wbiega zapłakana)
M: Co się stało?
A: K.T. powiedziała, że jestem głupia...
Jo: (przytula ją) No już...  Spokojnie
P: Mogłabyś się tu przenieść, ale któraś z nas musiałaby się prześć (patrzą na nią) CO?
Jo: Jesteś z nas najtwardsza...
M: Przetrwasz z K.T. ...
P: OK, idę się spytać Trudy czy się mogę przenieść (wychodzi na 2 minuty i wraca) Mogę

Pokój Patricii&K.T.
P: (wchodzi i rzuca swoje rzeczy na wolne łóżko)
K: Przepraszam?
P: Prosze
K: To mój pokój
P: Podpisany czy kupiony? Mieszkam z tobą...
K: Zatkało?
P: Fujaro?
K: Zacznikjmy jeszcze raz. Hej! Jestem K.T. to skrót od Kara Tatiana. Jestem z Ameryki
P: Patricia, sorry, ale mi się śpieszy (wychodzi)
K: Dziwna jest (kręci się po pokoju i znajduje klucz)



Wiem, że krótki...

1 komentarz:

Skomentuj, please !