sobota, 26 stycznia 2013

Scenariusz 4

P: Hej
Ed: Co tam?
P: Pomału, lecz powoli. Czego chcesz?
Ed: Tak pogadać... Przeszkadzam?
P: (sarkazem) Nie... Skąd!
Ed: To dobrze...
P: (robi minę i wraca do książki)
CISZA
Ed&P: (razem) Dlaczego... (śmieją się)
Ed: Ty pierwsza
P: Ty
Ed: OK. Dlaczego... Nie to głupie (prubuje wyjść)
P: (łapie go za rękę) Nie wcale nie. To może ja...
Ed: (patrzy w jej oczy) 
P: Dlaczego ze mną zerwałeś?
Ed: To ty ze mną zerwałaś
P: Nie (pokazuje mu telefon z mailowym zerwaniem)
Ed: (pokazuje jej SMS-a przez który "zerwała" )
P: Ja tego nie wysłałam
Ed: Ja tamtego też nie...
P: To kto?
Ed: Nie wiem.  Jak ani ty ani ja nie zerwaliśmy to...
P: Czy jesteśmy wciąż razem? Tak
Ed&P: (całują się <3)
Jo: (wchodzi) ŁOŁ! Wywieszajcie czasami kartkę z nipisem "Nie wchodzić"
Ed: Świetny czas Joy
Jo: Wiem
Ed: To pa (wychodzi)
Jo: (patrzy na nią)
P: Co?
Jo: (próbuje o coś zapytać)
P: Znowu jesteśmy razem
Jo: Cieszyć się?
P: Jak sobie chcesz

Przy kolacji
A: Uwaga! Pytałam Victora. Zgodził się...
F: Na co?
A: Na dyskotekę!
P: (ziewa) Dobrze! Nie wiem jak wy, ale ja idę spać (wychodzi)

Nazajutrz. Lekcja biologi
M.S.: Mam zaszczyt poinformować, że do naszej szkoły będą chodzić członkowie zepołu ONE DIRECTION
1D: (wchodzą)

1 komentarz:

Skomentuj, please !