sobota, 26 stycznia 2013

Scenariusz 5

C(ała) K(lasa) (oprócz Patricii i chłopaków): Łoł!
P: Raczej Lol
M.S.: Patricio Williamson!
P: (sarkastycznie) łu!
M.S.: Wracamy do lekcji

Przerwa
Ed: Fajna reakcje
P: (uśmiecha się)
Jo: Nie wierzę! One Direction
A: No właśnie!
Z: (podchodzi do nich) Hej! Jestem Zayn
A: Ja Amber
Jo: Joy!
Ed: Czego chcesz?
Z: A! Gdzie jest sala teatralna?
A: Za rogiem, w prawo
Z: Dzięki (odchodzi)
P: Błagam, nie będzie chodził na teatralne!
Jo: W tym roku będą musicale
P:Mhm...
Jo: Nie przesadzaj. Na obozie dawałaś radę...
P: Jak trzech ochroniarzy siłą wprowadziło mnie na scenę
Jo: Przestań to tak wypominać...

Koło teatralne

N(icole) R(eckman): Witajcie uczniowie! Jestem Nicole Reckman i w tym semestrze bedę prowadziła kółko teatralne. W tym roku - musicale. Jakieś propozycje? (cisza) Dobrze, macie wybór. Wybieracie West Side Story czy Grease?
1D: Grease!
P: West Side Story!
N: Wiesz wogule o czym to jest?
P: Wiem blondasku! Wiesz co to Gease?
N: Ba!  Musical!
P: Blondynek wie co to znaczy?
N.R.: Cisza! Więc West Side Story! Przesłuchania do głównych bohaterów za tydzień. Drugoplanowi za dwa.

W pokoju Amber
K: Hej! Trudy powiedziała, że mam tu mieszkać...


ZA 3 KOMENTARZE NASTĘPNY

2 komentarze:

Skomentuj, please !