wtorek, 15 stycznia 2013

S03E22

H: Co za problem?
B: Muzyka to całe życie Niny
R: Według legendy jak się rodziła wyśpiewała wysokie C
L: Jej
R: Idę do niej...
P: Idę z tobą
A: Ja też!
P: Nie, Amber. Będzie za dużo osób...
R: Patricia ma racje... Idźcie same...
P&A: OK... (wychodzą)

Pokój Niny
 P&A: (wchodzą)
P: Jak się trzymasz?
N: Nie wiem
A: Rozumiem... Nie oszukujmy się. Ja nic nie rozumiem! Nie mam mózgu. Jestem taka głupia! (płacze)
P: OK (wychodzi)

W jadalni
P: (wchodzi zdziwiona)
Z: I co?
P: Ee... Em...
Al: Znaczy?
P: Am... ber... i Nina wylewają wode...
Al: Pójde do nich
P: Znaczy do Amber?

Pod wypalonym drzewem
P: (siedzi pod nim i czyta)
Z: (podchodzi) Hej
P: (patrzy na niego) Hej... Zayn?
Z:Tak. Nie mogę uwierzyć, że miliony dziewczyn zna moje imię, a ty nie
P: Taki los...
Ed: (widzi ich z daleka)
Z: Niestety. To może poszlibyśmy na shaka?
Ed: (podchodzi) Hej gołąbki!
Z: Cześć Eddie
Ed: To o czym gruchacie?
Z: Powinno to cię obchodzić?
Ed: No nie wiem... Pomyślmy... Tak
Z: Z jakiego powodu?
Ed: Gadasz z moją dziewczyną!
Z: Problem?!
Ed: Ty nim jesteś!
P: Nie wierzę (odchodzi)

2 komentarze:

Skomentuj, please !