sobota, 29 grudnia 2012

S03E21 "Naprzykład ja"

N: Jej...
Ed: Nie wiem co mam robić...
N: Kto będzie dawcą?
Ed: Sweet mógłby być, ale śmiertelnie boi się igieł
N: Kto pozatym?
Ed: Naprzykład ja
N: Jaką ma grupe krwi?
Ed: AB
N: (patrzy na niego)
Ed: Co?
N: Ja też mam AB?
Ed: Ja będę dawcą
N: Brat, posłuchaj. Mam AB tak jak większość ode mnie z rodziny. Poproszę Clarize, która poprosi Mike'a
Ed: Kto to Mike?
N: Mike to mąż Clarizy
Ed: Zastanowię się, OK?
N: OK
Ed: (odchodzi)

Przy kolacji
Jo: Co się dzieje z Eddiem?
O: Dziwnie ostatnio dziwnie się zachowuje... (wszyscy patrzą na Patricię)
P: Ja nie wiem
Tr: Nino list do ciebie (podaje jej kopertę)
A: Ze szpitala?
R: Nina co jakiś czas robi badania głosu
N: (otwiera koperte i czyta zawartość)
B: Co jest napisane?
N: (daje mu koperte i wychodzi z płaczem)
J&Al: Dziwne
O: Co jest napisane?
B: Nina ma guzki na strunach...

1 komentarz:

Skomentuj, please !