środa, 12 grudnia 2012

 Jest mi strasznie przykro, że nikt nie zgłosił się do pierwszego konkursu!
Kiedy zakładałam tego bloga miałam nadzieje, że to będzie blog, który chętnie będzie oceniany (nieważne czy pozytywnie, czy negatywnie), że internauci będą chętnie brać udział w moich konkursach...
Oceniacie mój blog jako dobry, ale (niestety nie bierzecie udział w konkursach), więc postanowiłam, że zorganizuje następny konkurs.
UWAGA!!!
Jeśli nikt się nie zgłosi nie będzie świątecznego scenariusza i opowiadania!
Będę też żadziej wpisywać scenariusze!
Więc prosze niech ktoś się zgłosi!

Konkurs Świąteczny

Trzeba napisać scenariusz świąteczny lub opowiadanie świąteczne związane z tematyką HoA. Prace przysyłajcie do 21 grudnia tego roku na e-mail wiktoriada@gmail.com .

Jeśli nikt się nie zgłosi naprawdę nie pojawią się świąteczne scenariusze i opowiadania!


PS mam nadzieję, że nie wyszłam na obrażalską...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !