wtorek, 4 grudnia 2012

S03E13 "Tydzień zapoznania"

Piwnica
H: Wiecie co?
Z: Czego?
H: Jesteśmy tu od tygodnia, nie ma reporterów, nikt nas nie zaczepia...
Ni: Brakuje ci tego?
H: Troche...
L: Kto ma cie zaczepić?
H: Nikt, tylko nic się nie niedzieje. Nuda
Trudy: (z góry) Gwiazdki! Kolacja!

Jadalnia
V: (wchodzi) Witajcie! Ze względu na to, że w domu Anubisa jest tak dużo uczniów dyrektor wymyślił tydzień zapoznawszy. Teraz wylosujecie osobę z którą spędzi tydzień
O: Mam nadzieję, że wylosuje Rachel
R: O... To słodkie (całuje go)
N: Koniec migdalenia
Wszyscy : (losują)
N: O nie!
A: Ko go masz?
B: Inaczej. Kto ma to nieszczęście?
N: (skazuje na Harrego)
H: Ja?
B: No chyba nie ja
A: Mam Nialla
P: Tego z czarnymi włosami
Z: Jestem Zayn!
P: Chcesz Meliski?
Ed: Mam Jaroma
J: Bałem się, że będzie gorzej
Al: Mara?
M: Masz mnie?
J: Głupek i kujon (śmieje się)
F: Który to Liam?
L: Ja
Lo: Która to Amber
A: Wylosował mnie Louis!
Ed: Wylosowałeś fanke...

Sala prób
N: OK, to teraz Hold It Against Me?
Ale: OK (śpiewa z Niną i Rachel Hold It Against Me)
H: (wchodzi) Łał...
N: Czego?
H: Spędzamy razem tydzień
N: Niestety
H: A jeszcze jedno. Zanim upłynie tydzień zakochasz się we mnie
N: Co?
H: To co słyszałaś
R: Niny jeszcze nie udało się złamać
H: Fajnie, będę pierwszy
N: Marzyć zawsze można...

1 komentarz:

Skomentuj, please !