piątek, 21 grudnia 2012

Scenariusz Świąteczny cz.1

Mam przyjemność ogłosić, że do mojego konkursu zgłosiły się osoby, więc jest scenariusz. Tak około w sobotę lub w niedzielę pojawi się opowieś (zdradzę, że opowiadanie będzie ala Opowieść Wigilijna). Nie przedłużając oto scenariusz:

W jadalni
A&N: (wchodzą rozśmiane z czapkami mikołaja)
O: Co tak wam wesoło?
A: Tak poprostu...
V: (wchodzi) Uwaga! Kto wyjeżdża na ferie ma się wpisać na listę... (wychodzi)
N: Kto wyjeżdża?
A: Ja, Joy, Patricia i Fabian napewno
M: Ja też
Al&J: I my...
Ed: Czyli nie wyjeżdżają Amerykanie
B: Ja i Rachel oszczędzamy na studia
O: Ja też
N: (patrzą się na nią) A ja nie mam do czego wracać...
R: A Clariza?
N: Jest w ciąży. Gdy się pojawie będzie się produkowała i denerwowała...
A: Aa...

5h później...
Wszyscy się żegnają i wychodzą
Ed: To...
O: Co robimy?
N: Nie mam pojęcia...
B: Świąteczne piosenki?
Ed: Jestem tu!
N: Braciszek nie śpiewa...
R: To posłucha
R: Siadaj...
Ed: (siada)
B: Nina zaśpiewasz ze mną?
N: Z przyjemnąścią
N&B: (śpiewają Extraordinary Merry Christmas)
Ed&O&R: (biją brawa)
N&B: (kłaniają się)
F&A: (wchodzą) Hej!

1 komentarz:

Skomentuj, please !