sobota, 15 grudnia 2012

S03E17

Przy śniadaniu
N: (wchodzi coś nucąc)
A: Hej! Nina!
N: Hej!
A: Co nucisz?
N: Nic takiego...
Al: Hej Amber! (całuje ją w policzek)
1D: (wchodzą)
N: Podobno Winkler ma jakiś urlop
A: No... Dziś ma być nowa nauczycielka
B: (wchodzi) Hej!
N: Hej!
Ed&P: (wchodząc się kłucąc się)
Ed: Ja tylko zasugerowałem...
P: (przerywa) Wiem co zrobiłeś! (wychodzi)
N: Wiesz braciszku? Ty nigdy nie zromiesz dziewczyn...
Ed: Przed chwilą to odkryłem... (wychodzi z rogalikiem)
B: Nina co robisz o 16?
N: Jeszcze nic, ale...
B: (przerywa) To nic nie planuj... (wychodzi)
A: Czy ja o czymś nie wiem?
N: Co się stało?
A: Zaprosił cię...
N: Jestem w szoku
L: Nikt jeszcze nie zaprosił cię na randkę?
A: Nikt jeszcze jej nie przerwał...
N: Miałam czyste konto...

Na teatralnych
N.R.: Witam! Nazywam się Nicole Reste i będę prowadzić zaęcia teatralne. Od razu mówię: Żeby uczestniczyć w tych zajęciach trzeba przejść przesłuchania...
A: Co?!
Al: Chodzę tu by nie chodzić na matme!
N.R.: Żeby nadal na nią nie uczęszczać musisz przejść przesłuchania. Mile widziane duety, kwartety...
A&P: Biore Nine!
N: Nie! Jeśli będę chciała to wystąpie w duecie z kim chce! (wychodzi)

<- wygląd Nicole

1 komentarz:

Skomentuj, please !