piątek, 7 grudnia 2012

S03E14

Pokój Niny
N: (ma gitarę)
H: (wchodzi) Hej
N: Hej, co chcesz?
H: Musimy się lepiej poznać, jeśli mamy spędzić tydzień...
N: Dobrze... (patrzy w kartki)
H: Co robisz?
N: Konczę piosenke
H: Piszesz piosenki?
N: Mam ich poduszkę...
H: Dużo ich napisałaś
N: Zajmuję się muzyką od 9 lat...
H: Pokaż ostatnią
N: (podaje kartkę) Love the Way You Lie
H: Łał, fajna...
N: Nie jesteś taki jak piszą w gazetach...
H: Czyli jaki?
N: Nie jesteś flirciarzem...
H: Myśliłaś, że jestem...
N: Tak
H: Od kiedy czatasz gazety?
N: Amber czyta na głos
H: Rozumiem. A ty lubisz występować?
N: Mogę występować, ale nie lubię grać główną rolę.
H: Na serio? Jesteś w tym dobra
N: Nigdy nie myślałam o tym, że mogę być w tym dobra...
A: (wchodzi podśpiewując) O Nina! Harry! Miło was widzieć, nie uwierzycie co dziś mi się śniło...
N: Mi opowiadałaś (wychodzi)
A: Więc tak. Byłam w grze Simsy z Katy Perry, która walczyła z Rihanną, która planowała atak na Lady Gagę...

Przed pokojem Niny&Amber
N: (nosi na palcu pierścień który zaczyna świecić) Równowaga... (czyta z pierścienia)
P: (podchodzi do niej) Wszystko OK?
N: (pokazuje pierścień) Nie wiem. Weź go (daje Patricii pierścień)
P: Co?
N: Boisz się biżuteri?
P: Nie (zakłada pierścień)
Ed&Jo: (podchodzą do nich rozbawieni)
Jo: Nie uwierzycie co Eddie mi opowiedział...
P: (robi zazdrosną mine)
N: Eddie, Joy jutro musimy nauczyć Patricię się bronić
Ed: Patricię? Ona może wywołać załamanie nerwowe jednym zdaniem.
N: Wierz o co mi chodzi...
Jo&Ed: OK (odchodzą)
N: Co jest?
P: Nic
N: Przecież widzę
P: Ja nie mam mocy
N: Nieprawda. Masz ją większą ode mnie. Ja ją czuje
P: Jasne (sarkastycznie)
N: Serio. A tak naprawdę o co chodzi?
P: O Eddiego...
N: O to, że pobył trochę z Joy?
P: Nie. To znaczy też. Chodzi o to, że nie jestem przyzwyczajona do dłuższych zwiąsków.
N: Ja nie jestem w żadnym zwiąsku, więc nie dam ci rady, ale pamiętaj, że możesz zawsze na mnie liczyć
P: To to ja wiem


1 komentarz:

Skomentuj, please !