piątek, 21 grudnia 2012

S04E18

Na randce
B: I jak? Nie jest tak strasznie
N: No...
B: Pamiętasz jak pierwszy raz w tym semestrze się spotkaliśmy?
N: Zapytałeś mnie czy pójdę z tabą na randkę...
B: Zgodziłaś się. Co teraz się stało?
N: Błagam nie rozmawiajmy teraz o tym. OK?
B: OK. Z kim śpiewasz na przesłuchaniach?
N: Jeszcze nie wiem...

Przy kolacji
P: To...
A: To... Nina z kim śpiewasz?
N: Nie wiem. Może zaśpiewam sama...
A: Co?! Nie ma mowy! Śpiewasz ze mną!
N: Amber pozwól mi wybrać
J: Dołącz do mnie i Alfiego. Robimy sztuczki z nożami
Al: Miały być z balonami!
Ale: Nina ma racje musi sama wybrać czy w ogóle chce z kimś zaśpiewać
N: To mi się podoba. Alex, a ty chcesz ze mną zaśpiewać?
Ale: Jasne! To znaczy tak
A: Ej!
N: Amber pokaż Nicole swoje umiejętności modowe...
Ale: Co zaśpiewamy?
N: Może Come See About Me?
Ale: Uwielbiam tą piosenke
N: OK, to mam fajny pomysł na trio...
Ale: OK
N: Rachel?
R: Śpiewam z Oliverem
O: Jeśli chcesz to możesz śpiewać z Niną
R: OK
N: Oliver może zaśpiewasz z Bradem
B: Dla mnie OK.
O: Ale co?
N: Dark Side
B&O: OK

1 komentarz:

Skomentuj, please !