poniedziałek, 3 grudnia 2012

S03E12 "Na pierwszej stronie naszej historii, przyszłość wydawała się taka jasna..."

N&F: (podchodzą do lustra)
N: Fabian
F: Nina
N: (podnosi pierścień) Lepiej będzie jak Victor go nie zobaczy...
F: Masz racje... Dlaczego ostatnio nie rozmawiamy?
N: Amber jak się dowiedziała, że ze mną zerwałeś...
F: (przerywa) Zerwałem?
N: Tak, byłeś na mnie wściekły, że myślę i...
A: (wchodzi) Nina!
N: Już idę... (wychodzi z Amber)

Przed szkołą
A: O czym rozmawialiście?
N: O niczym
A: Wiem kiedy kłamiesz
N: O zerwaniu
A: Wiedziałam
N: To juz nie mogę porozmawiać z byłym? (odchodzi)

Próba
N: (gra na pianinie melodię)
B: (wchodzi i bije brawo)Czy to Jar of Hearts?
N: Tak
B: Piszesz coś?
N: Tak
B: Pomóc ci?
N: Jeśli chcesz...
B: Pokaż te nuty (siada obok niej przy pianinie)
N: Love the Way You Lie
B: Masz dopiero 2 linijki
N: Trudno się pisze piosenki...
B: Powiedziała dziewczyna, która ma poduszkę piosenek
N: Bardzo śmieszne
F: (podsłuchuje)
B: Przeczytaj teraz ją na głos
N: Na pierwszej stronie naszej historii, przyszłość wydawała się tak jasna
B: Jednak tak się nie stało
N: Może raczej: Później to wszystko okazało się tak złe
B: Dlatego to ty lepiej piszesz piosenki. Zgaduje, że piosenka jest o Fabianie
N: Muszę jakoś wyładować smutek...
B: OK, to jak się czułaś kiedy zerwał?
N: Byłam smutna i zaskoczona...
B: To może: nie wiem dlaczego wciąż jestem zaskoczona
N: Na pierwszej stronie naszej historii, przyszłość wydawała się tak jasna. Później to wszystko okazało się tak złe. Nie wiem dlaczego wciąż jestem zaskoczona... Nawet anioły mają woje nikczemne intrygi
B: Dobre! Po tym może: i zabrałeś w to moją skrajność
N: Ale ty zawsze będziesz moim bohaterem, nawet jeśli postradałeś zmysły
B: Teraz spróbuj zagrać
N: (gra)

1 komentarz:

Skomentuj, please !