poniedziałek, 24 września 2012

Scenariusz 10

P:My? Jestęśmy na randce.
E: Tak.
V: Do pokoi!
E: (chce coś powiedzieć)
P: Nie myśl, że to coś zniemia, nadal Cię nienawidzę!
E: Ech...

Szkoła
P: Joy
Jo: Tak?
P: Przepraszam za wczoraj
Jo: Nie ma sprawy
Eddie podsłuchuje rozmowę Joy i Patricii
Jo: Iii...
P: Victor nas przyłapał. Ze strachu powiedziałam, że jesteśmy na randce.
Jo: Mów wreszcie o co Ci chodzi!
P:Chyba się w nim zakochałam...
Jo: To super!
P: Właśnie nie!
Jo: Dlaczego?
P: Jak się dowie co do niego czuje będzie się śmiał!
Jo: Ode mnie nic się nie dowie. Traktuj go jak poprzednio, czyli dalej mu dokuczaj.
P: Zamierzam tak robić, ale boję się, że niechcący mu powiem.
Jo: To go unikaj.
P: Wtedy wyślę złe sygnały.
E: (podchodzi do nich) O kim rozmawiacie?
Jo: O To...
P: O Tonym. To mój były. chcę mu uprzykrzyć życie.
E: Zerwał z tobą?
P: Nie, ja z nim. Robię to, bo nie mam co robić.

Damska tolateta
Nina podsłuchuje rozmowę nauczycieli.
MA : Ależ Eryku! Sally to nie może być wysłanniczką Zeno.
MS : Tak mówią fakty.
MA: Ona ma Jakieś 50 lat.  Jest z astara na knucie!
N: Hmm...
Nina biegnie do Terry.
N: Terry!
T: Tak?
N: Wiesz kto to Sally?
T: Oczywiście! To dziewczyna Victora!

W domu Anubisa
E: (podchodzi do Patricii) Wiem, że wtedy rozmawiałyście o mnie.
P: Wcale nie!
E: Sam słyszałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !