niedziela, 23 września 2012

Scenariusz 3

Pod wypalonym drzewem
Sibuna jest przy drzewie bez Ell.
A: Moim zdaniem trzeba poinformować o tym Ninę!
P: Ona jest w Egipcie. Jakim cudem?
A: E-mailem
Al: Zgadzam się z Amber
W tej chwii telefon Patricii wydaje dźwięk.
F: Co to za dźwięk?
P: Mój telefon. Nina napisała mi maila!
A: A nie mówiłam?
P: (Czyta maila)Patricio! W Egipcie jest super, ale do rzeczy. Odkryłam jakąś salę w piramidzie w Dolinie Królów. Salę otwiera Oko Horusa. Po informuj o tym reszte Sibuny. Sibuna!
F: w Piramidzie?
Al: Odpisz jej, że widziałem UFO!
P: Zapomnij!
A: Napisz jej, że przyjmujemy nową osobę do Sibuny.
P: Już lepiej. Napiszę do niej tak: Nino! Już po informowałam resztę. Przyjmujemy do Sibuny nową osobę. Jest nowa i ma na imię Ell. We śnie słyszała głos, który kazał jej zdobyć Księgę Izydy. Sibuna!
Przychodzi Ell.
E: Myślałam, że będziemy sami.
F: To się dotyczy każdego.
P: Właśnie.
A: Uroczyście informuje, że zostałaś przyjęta do Sibuny. Sibuna.
W: Sibuna!
E: Sibu... Co?
F: Sibuna. To naż klub. W zeszłym roku  cała Sibuna znalazła układanki do kielich Ankh. Kielich odtworzyła wybrana.
E: To cała Sibuna? Kto jest wybraną?
P: Do Sibuny należy jeszcze Nina.
A: Ona jest wybraną.
W sali Izydy.
I : Powiedziałaś komuś o sali.
N: To moi przyjaciele. Oni ze mną szukali układanek do kielichu Ankh.
I : Ankh czy wież, że to kielich...
N: Nieśmiertelności. Wiem. Sara oto mnie prosiła.
I : Sara Frobisher - Smithe?
N : Tak.
I : Pamiętam, że też tu była. Każda wybrana jest tu. Przynajmńej 1 minutę.
N: Muszę iść na wykopaliska. Wój obiecał, że mi pokaże jak się tam pracuje.
I: Powiedz mi jeszcze tylko szczerze ćwiczyłaś magię?
N: Tak. Tylko patrz (Nina unosi bez dotykania wazon i go odkłada)
I : Brawo! To zmykaj, bo wój zacznie się niepokoić.

Victor wychodzi z domu Anubisa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !