środa, 26 września 2012

Scenariusz 14

A: Musisz odpocząć.Przyjdę jutro, OK?
N: (ze łzami w oczch) OK.
A: Fabian, Ell Nina musi odpocząć. Codźmy.

Dom Anubisa
V: Wszyscy na przesłuchanie. Co się stało z wyb... Niną?
W gabinecie. Osobno.
 A: Nie wiem, ale jestem prawie, że załamana. Nina to moja...
V: Przestań mowić o waszej przyjaźni. Następny!
F: Nie wiem co się stało, ale to nie powinno mieć miejsca
P: Nic nie powiem bez adwokata.
Ed: Nina to ta Amerykanka?
Jo: Dałam jej sok w dyskotece, ale ona nie chciała się napić.
M: Nie widziałam Niny podczas dyskoteki.
J: Nina? Nie wiem co się stało !
Al: To takie smutne
E: Nina już się lepiej czuje.
T: Ona jest nienormalna, nie lubi chodzić na zakupy!
V: Nikt mi nic nie powiedział, ale wiem, że coś ukrywacie. Może Wam się to przypomni gdy umyjecie toaletę.

Następnego dnia w szkole.
Nina jest już w szkole, ale chodzi o kuli.
A: Nina! Cześć!
N: Cześć Amber.
P: Nina! Masz dodatkową nogę?
N: Raczej kulę.

Po lekcjach dom Anubisa.
A: Fabian jesteś okropny jak mogłeś zdradzić Ninę.
F: Co? Nie ! Jakiś...
A: Nie tłumacz się. Jesteś inny niż się wydawałeś.

Sen Niny
GI: Nino! Jak masz czas na miłość masz czas na wszystko!
Sa(ra): Pierwszy czas Nino !
N: Saro, Izydo, ale on mnie zdradził. Z nim koniec.
GI: Nie myśl o tym Nino !
S: Myśl o zagadce, skoro miłość Ci przeszkadza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !