niedziela, 23 września 2012

Scenariusz 2

I(Izada): Na imię mam Izyda, wybrana. Dlaczego tu jesteś?
N : Eee... zauważyłam miejsce na mój wisior, więc go przyłożyłąm i pokazały się schodki, więc zeszłam...
I: Nie masz powodu dlaczego tu przyszłaś?
N : Byłam ciekawa ...
I: Wybrana, czy ty masz oko Horusa?
N:Tak, ale go nie oddam!
I: To dobrze. Musi być równowaga pomiędzy życiem i śmiercią
N: Muszę już iść o wój będzie się o mnie martwił. Przyjdę jutro Izydo.
Sen Ell
G(głos) : Odnajdź Księgę Izydy masz ją odnaleźć słyszysz?
E: Kim jesteś?
G:Masz ją znaleźć rozumiesz?!
E:Kto to mówi?

Przy śniadaniu
E:Fabian możemy porozmawiać?
F: (odchodzi od stołu)Jasne. O co chodzi?
E: Miałam dziwny sen, ale on był bardzo realistyczny.
F: Co w nim było?
E: No więc... Jakiś głos krzyczał, że ma znaleźć Księgę Izydy.
F:Serio?
E:Tak!
F:Nie zmyślasz?
E:NIe!
F: To dobrze. Teraz słuchaj wiesz gdzie jest wypalone drzewo?
E: Tak.
F: Przyjdź tam o 15:30.Ok?
E:Ok...

W szkole
F: Paticia, Amber, Alfie słuchajcie! Ell miała sen z księgo Izydy!
A : Co tojest kięga Izydy?
P : Powiedziałeś jej o Sibunie?
Al : UFO ma księgę Izydy!!!
F: Amber Księga Izydy to książka z zaklęciami i eliksirami. Patricia zamierzam jej o tym powiedzieć z wami dziś przy wypalonym drzewie o 15:30. Alfie - NIE!!! UFO nie ma księgi Izydy.

W Egipcie, w nowo okrytej sali
N : Izydo! To ja Nina, wybrana. Gdzie jesteś?
I: Tutaj! Odwróć się...
N: Jesteś tutaj.
I : Wybrna Czy będziesz pilnowała Księgi Izydy, mojej Księgi?
N: Oczywiście!
I : (daje jejksięgę) Pilnuj jej! Teraz słuchaj. Inni sąw stanie zabić dla tej księgi, więc dam Tobie moc ćwicz ją z księgą i jej pilnuj!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !