niedziela, 23 września 2012

Scenariusz 7

N: Ell! Nic nie mów reszcie!
E: Dlaczego?
N:Nobo to ja mam księgę Izydy, ale jej nie mogę oddać. Na końcu korytarza jest przedmiot, który można dać w zamian za Księgę Izydy.
E: Co to?
N : Rubin Nefertiti
E: Albo ty im powiesz, albo ja.
N: To wolę ja.
E: Dziś zwołam zebranie Sibuny, a ty im to powiesz
G(łos)I(zydy) : Nie dasz rady sama. Powiedz im.
N: Dobrze

W jadalni
Al: Amber...
A: Jak chcesz zostać moim chłopakiem musisz dochować tajemnicy, kupić miprezent i modnie się ubierać.
Al : OK, idę prosić o pomoc UFO
Alfie wychodzi i idzie do pokoju.
Al: Jarome, pomóż mi. Amber zgodzi się być moją dziewczyną, ale muszę dać jej prezent i modnie się ubierać.
J: Misję "Alfie zdobywa serce Amber" zaczniemy od jutra, OK?
Al: OK. Gdzie idziesz?
J: Umówiłem się z Marą do kina. Idziemy jako przyjaciele.
Al: Napewno!
J: A żebyś wiedział
Al: No co idziecie?
J : To chyba "Zabójcza Komedia"
Al: Moja siostra była. Przysłała mi 4-stronową recenzje filmu ze słowami, których nie rozumiem.
J: O czym ten film?
Al: O reżyserze, który zaczyna kręcić krótkometrażowe komedie. Te filmiki przejmuje Zackuś Ultamiś. Przemienia te filmiki na super niebezpiecznie śmieszne.
J: Ciekawe

Zebranie Sibuny
F: Po co zebrałaś zebranie Sibuny?
E: Nina chce wam copowiedzieć.
N : (potrzy z żalem na Ell) Jestem, jestem...
P:Wysłów się wreszcie!
N: Mam moc!
A : A tak naprawdę
N: To jest prawda!
P: Nie żartuj!
Każdy zaczyna wychodzić. Nagle Nina macha ręką i drzwi się zamykają. Drugi raz macha cała Sibuna wraca na miejsca.
N: Naprawdę mam moć. Patrzcie (Macha ręką i plecak unosi się w powietrze)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !