wtorek, 2 października 2012

Scenariusz 23

Co!?Nina biegnie do gabinetu Sweeta. 
N:(zdenerwowana) Sweet! Wiesz kto to Laura Martin?
M.S.: Tak, to...
N: Moja , a raczej była moją matką.
M.S.: Ale to znaczy ...
N: Że moge być twoją córką. Tak
M.S.: Uspokuj się Nino! Zrobimy badania DNA.
N: I oby okazało się, że nie jestem twoją córką.(wychodzi)

Pokój Niny, Amber&Terry
Nina wchodzi do pokoju. Widzi Amber czytającą pamiętnik Laury.
N: Amber!
A: Sorki! Nie mogłam się powstrzymać. To nie jest opowieść...
N: Wiem! To pamiętnik mojej mamy!
A: Czyli jak to pamiętnik twojej mamy to ty jesteś córką Sweeta.
N: Dokładnie.
F: (wchodzi) Cześć.
A&N: Hej!
F: Słuchajcie, Bastet miała swój ulubiony utwór.
N: Myślisz, że to ten?
F: Tak.
A: Czyli tą zagadkę mamy z głowy.
F: Właściwie to nie. Nikt nie zna nut.
N: To się da się załatwić.
F: Za pomocą magi?
N: Jutro będę je miała.
F: Nina?
N: Tak?
F: Idziemy na spacer?
N: Mhm, czemu nie.

Na spacerze
F: Jak było w Egipcie?
N: Nawer fajnie, ale nic nie zastąpi Sibuny.
Nagle zaczyna padać deszcz.
N: Biegnijmy pod drzewo.
Pod drzewem patrzą na siebie. Później się uśmiechają i w końcu całują

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !