wtorek, 16 października 2012

Scenariusz 44

Am : (pojawia się w lustrze) Daj jej spokój, Senkharo !
S: Amneris! Co ty tu robisz?!
Am: (czaruje) Znikaj!
S: (znika)
N: Kim jesteś?
A: (wchodzi) Hej, widziałaś ostatnią kolekcję... Co się dzieje? Wyglądasz jakbyś zobaczyła ducha...
N: (stoi nieruchomo) Bo zobaczyłam.
A: Przestań mnie straszyć.
N: Widziałaś Fabiana?
A: Tak, jest na dole.
N: (biegnie do Fabiana) Fabian!
F: Tak?
N: Słyszałaś o imieniu Amneris?
F: Nie, a co?
N: Weszłam do pokoju i stoi tam Senkhara. Nagle pojawia się jakaś kobieta, którą Senkhara nazywała Amneris.
F: To pomału robi się straszne. Dziś znajdę coś o Amneris.
Ed: (podchodzi) Hej niska!
N: Uważaj, bo dostaniesz w dziób.
Ed: Auć, to bolało.
N: Tak miało być. (odchodzi)
F: Trudno mieć Ninę jako siostrę?
Ed: Jest strasznie uparta.

W drodze do szkoły
Ja: (podbiega do Niny) Nina!
N: Tak?
Ja: Tak jakby co Fabian jest mój!
N: OK, jesteśmy tylko przyjaciółmi.
Ja: I niech tak pozostanie! (odchodzi)
N: Co?
A&E: (podchodzą) Hej!
N: (przestroszona)
A: Co jest?
N: Janette powiedziała, że Fabian jest jej, ja na to, że jesteśmy tylko przyjaciółmi...
A: Po pierwsze z odległości 3 km...
E: ... a po drugie co ona sobie myśli?!
A: No. Zaraz jej...
N: Nie! Jest OK. Jest zakochana Fabianie i ja to szanuje, bo nic nie czuję Fabiana...
E&A: (patrzą na Niną) Serio?
S: (pojawia się) Daj łzy złota!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !