czwartek, 4 października 2012

Scenariusz 27

N: A ja Ci zaufałam(wraca do pokoju)
F: Co? Nina to nie tak jak myślisz(odchodzi)
Jo: Punkt pierwszy planu wykonany.

Pokój Niny&Amber
Nina wchodzi z płaczem
A: Nina, co się stało? Miałaś iść do Eddiego.
N: On i Ona, oni...
A: Do sedna.
N: Fabian i Joy się całowali.
Nina macha ręką.
A: Co robisz?
N: Rzucam zaklęcie na drzwi. Fabian nie będzie mógł wejść.
A: Acha...
N: Idę do Eddiego.

W pokoju Eddiego
N: (puka) Mogę wejść?
Ed: Jeśli musisz...
N: Trzymaj to wyniki testu DNA
Ed: Dlaczego mi je dajesz?
N: Jesteś moim bratem. Masz prawo wiedzieć, że jestem twoją siostrą.
Śmieją się
Ed: Dziwnie to zabrzmiało
N: Masz rację...
Ed: Dzięki za wyniki.
N: Jeszcze jedno. Mógłbyś nikomu nie mówić?
Ed: Spoks
Wchodzi Fabian
F: Nina tu jesteś...
N:(przerywa mu) Daruj sobie.
F: Nic nie rozumiesz...
N: Idź to wytłumacz tej drugiej(wychodzi)

Sen Niny
S : Daj mi łzy złota!
N: Kim Jesteś?
S: Jestem Senkhara. Daj mi łzy złota! (dotyka Ninę w nadgarstek i znika)
N: (zauważa na nadgarstku symcol Horusa) Co to jest?

Przy śniadaniu
Ed: Nina możemy porozmawiać?
N: Jasne.
Ed: W 4 oczy.
N: OK, to chodźmy do holu.
W holu
Ed: Miałem dziwny sen. Jak się obudziłem miałem to(pokazuje Ninie identyczny  symbol Niny)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !