czwartek, 11 października 2012

Scenariusz 41

Przy śniadaniu
F: Mick wczoraj napisał, że przyjedzie do nas za 7dni.
A: Super. Następny chłopak, kiedy wreszczie przyjedzie jakaś dziewczyna?
N: Nawijasz ciągle o nowej dziewczynie, która przyjedzie za 5 tygodni.
A: Ja chce teraz jakąś dziewczynę.
N: Poczej jeszcze 5 tygodni.
Jo: My Tobie już nie pasujemy?
N: Amber odpowiadaj.
A: Pasujecie, ale...
N&Jo: Jakie ale?
A: Ja Was znam! Chcę poznać kogoś nowego!
N&Jo: Rozumiem.
Jo: Nina...
N: Tak?
Jo: Pójdziemy razem do szkoły?
N: Jasne...

Na spacerze do szkoły
Jo: Nina chcę coś Ci powiedzieć...
N: Jeśli chodzi o Fabiana to...
Jo: Co? Nie! Fabian to przeszłość, ja go nie kocham. Uświadomiłam to sobie jak Fabian powiedział, że Mick...
N: To Mick?!
Jo: Tak, ale nikomu nie mów, OK?
N: OK, a wiesz co? Pomogę Ci z tym!
Jo: Naprawdę?!
N: Jasne!
Jo: Dzięki! (przytula Ninę)

W szkole
Do Amber, Niny i Fabiana podchodzi Eddie z Patricii.
Ed: Patrzcie. (pokazują diament)
F: Łał! Jak? Gratulacje!
P: Dzięki.
A: Nina o czym rozmawialiście z Joy?
N: To tajmnica...
P: Oj no weź!
Ed: Powiedz!
N: Nie.
Jo: (podchodzi do Niny) Hej! Nina to idziemy?
N: Jasne! ...ale gdzie?
Jo: No do... do "Lolly's Coctaills" na koktajle.
N: No tak.

W "Lolly's Coctail"
Jo: Słyszałam twoją rozmowę z Amber, Fabianem, Patricią i Eddiem i...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !