piątek, 26 października 2012

Scenariusz 54

Przy obiedzie
M: Patricio, Eddie idziemy z Mickiem do kina. Idziecie z nami?
Ed: Em... Maro, ale...
P: Nie jesteśmy już razem. (do Eddiego) A Tobie co? Logopeda potrzebny? (odchodzi)
M: (podbiega do Patricii) Nie chciałam, nie wiedziałam...
P: Spoko.
M: Na pewno?
P: Tak.

W pokoju Joy&Patricii
Jo: Patricio?
P: Hm?
Jo: Napewno wszystko OK?
P: Tak! Ile razy mam mówić tak!
Jo: No bo to był Twój pierwszy chłopak.
P: I nie ostatni (wychodzi i idzie do Ell)

Pokój Ell
P: Mogę wejść?
E: Jasne. Fajnie,  że przyszłaś. Nie mam z kim gadać. Terry znowu z Amber robią zakupy. Tym razem na dyskotekę.
P: Serio? Będzie dyskoteka?
E: Na to wygląda. Pewnie zaraz będą zmuszać do zakupów.
P: O nie! Na to ja się ie zgadzam.
E: No weź! Razem pójdziemy, OK?
P: OK
A: (wchodzi) O! Tu jesteście! Chodźcie na zakupy!

Na zakupach
P: Nuda!
T: Wiesz co?
A: To depresja po zerwaniu.
T: Wiem co jej pomoże!
E: Co?
A: Zrobimy ją na dyskotekę tak by Eddie żałował, że z nią zerwał.
M: To mi się podoba!
P: Mam złe przeczucia...
Dziewczyny przygotowóją Patricię do dyskoteki.
To stój:
Patricii
 
Amber

Mary

Ell
 
Janette

Joy
2011 Short formal dress | Clarisse cocktail dress 1608

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !