czwartek, 18 października 2012

Scenariusz 46

F: Czyli Amneris to pierwsza wybrana?
E: Na to wygląda.
N: (siada na łóżku) Wybrana jest córką wybranej.
Al: Co?
N: Wybraństwo się dziedziczy.
Ed: Czyli twoja mama była wybraną?
N: Tak, ale o tym wiedziałam. Dziwi mnie to, że jestem potomkinią Amneris.
Ed: Osiroństwa się nie dziedziczy?
N: Czego?
Ed: Osiroństwa.
N: Sweet nie był Osironem, więc zostałeś wybrany na Osirona, co mnie dziwi.
A: Dlaczego?
N: Osiron to osoba będąca przy wybranej. To osoba, która jest związana z wybraną.
P: Eddie jest twoim bratem.
N: Wiem o tym od jakiś 4 tygodni.
F: Mówiąc o tygodniach. Mick jutro przyjeżdża.
N: To już jutro? Muszę lecieć (wybiega)
P: Zakochana czy co?
A: Ona? W Micku? Chyba żartujesz!
Al: Wszystko jest możliwe.
A: Gdyby tak było powiedziała by mi o tym.
E: Ale musisz przyznać, że Nina więcej czasu spędza z Joy niż z tobą.
A: No tak, ale i tak jesteśmy N.P.N.Z.
F: Co?
A: Najlepsze Przyjaciółki Na Zawsze.

Pokój Joy
N: Jutro odjeżdża Brad!
Jo: To już jutro?
N: Tak. Czas szybko mija.
Jo: Co mam robić?
N: Może mu zaśpiewasz na pożegnanie?
Jo: Nie umiem śpiewać.
N: No weź. Pewnie nie jest tak źle.
Jo: (fałszuje)
N: OK, wierzę.
Jo: No właśnie. I co mam robić?
N: Mam pomysł! Będziesz tylko otwierać usta. Ja naprawdę będę śpiewać.
Jo: Genialne! To jaka piosenka?
N: Wybierz coś.
Jo: Może Bam?
N: OK

Salon. Przyjęcie pożegnalne Brada
A: A teraz Joy coś dla Ciebie zaśpiewa.
Jo: (Nina wychodzi) (Joy śpiewa Bam )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !