środa, 3 października 2012

Scenariusz 25

F: Co? Co się dzieje? Dlaczego Nina wyszła?
A: Idę z nią pogadać.
W pokoju
A: Musisz im w końcu powiedzieć...
N: Zrobię to wtedy, gdy będę gotowa.
A: OK...
F:(wchodzi) Cześć. Obiecałaś mi nuty ulubionej pieśni Bastet.
N: Pieśń Neftydy? Trzymaj.
F: Dzięki. Idziemy?
N: OK, zwołaj całą Sibunę.

W komorze
E: Fabian, daj nuty. Zagram.
Ell gra na harfie. Nagle jedna ściana odpada. Widać ścieżkę. Cała Sibuna wchodzi w nią. Po chwili znajdują się w małej sali.
N: Korytarz prawdy.
Al: Co?
N: Widzisz to malowidło?
Al: Mhm...
N: To bogini prawd i tajemnic.
A: Trzeba tu wyznać najgłębsze tajemnice?
N: Dokładnie.
A: Nina wiesz co to oznacza?
N: Wiem.
P: Nie wiem o czym mówicie, ale ja zaczynam. Mam siostrę.
F: OK, na drugie mam Rayan.
Al: Wątpie w istnienie UFO.
A: Mam buty z zeszłego sezonu.
E: Boję się gwizdania.
N: I na koniec ja.
A: Nina dasz radę zaufałaś mi. Zaufaj im.
N: Jestem córką Sweeta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !