wtorek, 9 października 2012

Scenariusz 38

Kiedy kończą się całować spada diament.
F: Udało się! Mamy następny kamień
N: OK, ale chodźmy już do domu Anubisa.

Pokój Niny&Amber
B(puka): Mogę wejść?
N: Jasne. O co chodzi?
B: (pokazyje kopertę)
N: Co to?
B: List od producenta muzycznego...
N: Co napisał?
B: Proponuje mi kontrakt z wywórnią...
N: To chyba dobrze, nie?
B: No tak, ale... Z  Joy oficjalnie jesteśmy parą, a jak wyjadę to będzie koniec, bo wytwórnia jest w Irlandii...
N: Zawsze zostaje związek na odległość...
B: Wiesz, że uważam takie związki za nieprzetrwałe...
N: Powiedz jej to. Razem podejmiecie decyzje.
B: Nie chcę jej martwić...
N: Mam pytanie. Dlaczego przychodzisz z tym do mnie?
B: Ja Tobie ufam, to znaczy wieże, że to zachowasz dla siebie, a po za tym i tak musiałem komuś to powiedzieć...
N: Nie mogłeś Joy?
B: To nie takie proste...
N: To jest proste!
B: Nie!
N: Zaciągnąć Cię do Joy, jak to zrobiłam przy zapraszaniu na bal?
B: Nie...
N: Masz czas do piątku. Jak nie ty to ja jej powiem...
B: OK...
A: (wchodzi) Hej Nina, wiesz, że będzie nowa dziewcznyna?O, hej Brad!
B: To ja już idę...
N: Pamiętaj masz czas do piątku...
B: OK...(wychodzi)
A: O co chodzi? Mniejsza z tym, więc jak mówiłam ta dziewczyna przyjedzie na 2 miesiące...
N: Aha...

W salonie (Patricia rozmawia z Eddiem)
P: Więc jesteś bratem Niny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !