środa, 17 października 2012

Scenariusz 45

N: Przestań!
S: Jak dasz mi łzy złota!
E: Brakuje nam 4 kluczy.
S: Macie je mieć, albo wybrana pożałuje (znika)
A: Nina nie martw się.
E: Będzie dobrze.
N: Nie martwie się o siebie tylko o Was.
A&E: Co?
N: Senkhara dobrze wie, że nie dbam o siebie tylko o innych, najważniejsi to cały dom Anubisa i rodzina.
E: Coś w tym jest.
A: Codźmy już do szkoły, bo się spóźnimy.
E&N: OK.

Po szkole. Zebranie Sibuny
N: Czy ktoś słyszał o imieniu Amneris?
A: Ja słyszałam Ameris. To drugie imię mojej ulubionej projektantki.
F: Ja nic nie znalazłem.
P: Pytanie. Dlaczego tak pytacie o Amneris?
N: Po zakładzie z Eddiem...
Ed: Ekstra. Czyli to moja wina.
N: Nie! Kiedy weszłam do pokoju była tam Senkhara. Później pojawiała się kobieta. Była ona pewnie duchem. Ona przepędziła Senkharę.
Al: Dlaczego Amneris?
N: Nobo tak nazwała ją Senkhara.
E: Patrzcie! (pokazuje na Księgę Izydy, która świeciła)
Ed: Nina szybko otwórz Księge.
N: Dlaczego ja?
Ed: Dobra otwieram ją. (widzi słowo Osiron) Osiron?
P: Co?
Ed: Osiron.
N: Osiron to jedyna osoba, która może chronić wybraną.
F: Czyli Eddie jest Osironem Niny.
N: Tak. Teraz ja czytam. (podchodzi do księgi i czyta) Pierwszą wybraną była Amneris.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !