piątek, 5 października 2012

Scenariusz 29

Nazajutrz na śniadaniu.
B(rad): Hej! Jestem Brad!
N: Cześć!
B: Nina ty tu?
N: To była szkoła po  stypendium.
B: Aha.
N: (wskazyje na wszystkich i zapoznaje ich z Bradem) Poznaj Amber i Terry to nasze trendserki. Joy i Mara to przyszłe dziennikarki. Patricia i Eddie to puncy. Alfie i Jarome to dwójka kabaretowa. Ell to znawczyni Egiptu. A Fabian to e... em... inteligentnym chłopakiem
B: Widzę, że role macie podzielone...
Tr: O Nina ty znasz Brada?
N: Tak, to mój były.
Tr: Oprowadzisz go? Jeśli nie będzie Ci to przeszkadzać.
N: Z chęcią.
B: To po szkole?
N: Pasuje.

Na przerwie
A: Myślałam, że nie chcesz się umawiać z byłymi.
N: Tak, ale bycie miłą mi nie zaszkodzi...
Ed: Ja Was dziewczyn nigdy nie zrozumię...
A&N: To wiadomo dlaczego Patricia nie jest twoją dzieczyną...
Ed: Bardzo śmieszne...

Na oprowadzaniu
B: To niezwykłe miejsce!
N: Wiem, uwielbiam je!
B: Pamiętasz jak było w Ameryce?
N: Jasne! Byliśmy dwójką z muzyki i teatr. Byliśmy najlepsi!
B: Śpiewająca i grająca zakochana para...
N: Byłeś ode mnie lepszy śpiewaniu!
B: A ty ode mnie w graniu, ale kłamać to ty nie umiesz.
N: Szczery jesteś.
B: Nie brakuje Ci Nas?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !