poniedziałek, 29 października 2012

Scenariusz 61

E: Nina! (klepie ją po twarzy)
N: (budzi się) Co? Co się stało?
E: Zemdlałaś (na jej ręce spada klucz)
Ed: Mamy 5!
E: I Nina, jeszcze jedno...
Ed: Amber, Patricia, Alfie i Fabian odeszli z Sibuny..
N: Co?
E: To nie wszystko...
Ed: Żeby ich obonić oddałem moją moc...
N: Eddie zrobiłeś to co ja bym zrobiła... Teraz nie myślmy o tym. Chodźmy się bawić!

Na dyskotece
M: Janette masz świetny głos!
Ja: Dzięki!
J: Mam pomysł! Niech Janette zmierzy się z Niną!
Al: Popieram
Ja: Nina śpiewa?
Jo: I to jak!
Ed: Nina nie powinna...
N: Czemu nie?
Ed: Masz jeszcza bandarz na głowie!
N: Jutro go zdejmuje. (wchodzi na scenę i śpiewa Fever )
Ja: Nieźle!
N: Dzięki
Ja: Chodziłaś do szkoły muzycznej?
N: 8 lat...

Następnego dnia sala teatralna
Nina jest sama siada przy pianinie i śpiewa When I Look At You
Kiedy kończy słyszy brawa, odwraca się
N: Brad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !