niedziela, 28 października 2012

Scenariusz 57

W szkole
A: Wież co Fabian? Mógłbyś przynajmniej udawać się przejmujesz Niną.
F: Przejmuje się!
A: To dlaczego się objadasz?
F: Jak się denerwuje jestem głodny...
P: (podchodzi) Hej!
F: Hej!
A: Jak wiesz chce zostać stylistką...
P: Co? Przed chwilą chciałaś być żoną Bibera. Kurą domową...
A: Ale teraz chcę być stylistką Lucy Hale. Więc potrzeuje osoby na której będę mogła poćwiczyć.
P: I dlaczego to mam być ja?
A: Bo jesteś najtrudniejsza!
P: To był komplement?
A: Powiedzmy, że tak... Więc? Zgadzaasz się?
P: Niech będzie.
F: Czy mnie słuch myli? Czy Patricia Williamson zgodziła się?
P: Stój twarz kożle!

Przy kolacji
A: Uwaga! Patricia zgodziła się być moją modelką!
J&Al: (z pełnymi ustami) Patricia?!
Patricia wchodzi ubrana w

J: Łał!
Al: Amber, misiaczku ty umiesz ździałać cuda!
A: Wiem
P: I jak?
J: Świetnie!
Mi: Ja zdębiałem.
P: OK, koniec o mnie. Eddie napisał już co z Niną?
F: Nie. Napisał tylko, że jest w stanach i za jakieś 2h będzie u Niny.
A: Mam pomysł polepszymy humor Eddiego moim talentem
P: Czyli?
A: Wyślemy Twoje zdjęcie po przemianie.
P: Palantowi?
A: Reklamuje się.
P: OK...

U.S.A. 
Eddie jest już w szpitalu u Niny. Przychodz do niego wiadomość od Amber.
Ed: (czyta w myślach) Ładna przemiana Patricii? To moje  dzieło... (mówi na głos) To mnie nie pocieszy... (teraz czuje jak ktoś dotyka jego ramienia i deliktnie się odwraca.Widzi Amneris w lustrze) Amneris?
Am: Tak Osironie, Senkhara pospiesza Was, ale bez Wybranej nic nie ździałacie. Poszukaj Naszyjniku ze słońcem i załuż go Wybranej (znika)
Eddie znajduje naszyjnik (to ten z 51 scenariusza) i zakłada go Ninie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !