środa, 3 października 2012

Scenariusz 26

F: Co?
P: To ta tajemnica?
A: To nie wszystko.
N: Powiedz im Amber, ja już nie dam rady.
A: Sweet przyczynił się do śmierci mamy Niny.
P: Chwila, jak ty jesteś córką Sweeta, a Eddie jego synem to...
N: Jestem siostrą Eddiego.
P: To otym Sweet mu mówił.
A: Co?
P: Dziś dowiedziałam się, że Eddie to syn Sweeta. Podsłuchałam ich rozmowę. Sweet wie, że jesteś jego córką?
N: Jutro będą wyniki DNA.
F: Denerwujesz się?
N: Nie, dowiedziałam się, że moim ojcem może być dyrektor szkoły do której chodzę. Mała tego ten dyrektor chce być nieśmiertelnym, a to może mu się udać za pomocą wybranej, czyli mnie. Wogule się nie denerwuje.
Po tych słowach kolejna ściana odpada.
F: Przyjdziemy tu jutro. Na dziś za dużo się dowiedzieliśmy.

Nazajutrz. Szkoła.
M.S.:(przez radiowęzeł) Nina Martin i Eddie Miller proszeni do gabinetu dyrektora.
Gabinet
M.S.: Eddie to twoja siostra.
Ed: Co? Nina to moja siostra?
N: Na to wygląda.
Ed: Skąd... Wiedziałaś o tym?
N: Od wczoraj. Kiedy kłóciłeś się z Patricią.
M.S.: Nino to wyniki. Bierz je. Tak dla upewnienia.

Pokój Amber
N: To są wyniki.
A: Otwieraj je!
N: Boję się zawoartości.
A: Jestem tu stobą. Heloł! Z Amber Millington nie ma się czego bać!
Nina otwiera kopertę i ją czyta. 
N: Jestem córką Sweeta. Idę pokazać to Eddiemu.
A: Pójść z tobą?
N: Nie.

W tym samym czasie. Przed pokojem Niny
Jo: Fabian wszystko OK?
F: Tak.
Jo: My byliśmy w końcu parą?
F: Nie wiem
Joy całuje Fabiana. W tym momencie wychodzi Nina.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !