wtorek, 30 października 2012

Scenariusz 62

B: A tej osoby nie poznajesz? (pokazuje na Rachel)
N: Rachel?
R(achel): To ja!
N: (przytula Rachel) Rachel!
B: To Oliver.
N: Hej! Jestem Nina.
O(liver): Oliver.
N: Co tu robicie?
B: Pamiętasz mój kontrakt?
N: Mhm!
B: Chcieli zespołu! Z Rachel i Oliverem mamy zespół!
N: Jak się nazywacie?
R: So what.
B: Wróciliśmy do nauki.
O: Kazano nam powrócić do szkoły by dowiedzieć się o upodobaniach rówieśników...
Jo: (wchodzi) Brad! (rzuca mu się na szyje)
B: Joy! Tęskniłem! Idziemy do...
Jo: Kina? Chętnie (odchodzą)
O: To ta dziewczyna Brada?
N: Joy. Tak.
R: Nina jutro Sweet ogłosi, że będziemy w szkole...
O: Potrzebujemy układu do piosenki.
N: Dlaczego ja?
R: Najlepiej tańczysz!
N: OK. Co to za piosenka?
O: Rachel będzie tańczyć...
R: Właśnie potrzebujemy jeszcze jednej tancerki!
N: OK. Oliver dokończ.
O: Ja i Brad będziemy śpiewać Music Sound Beter.
N: OK. Znam i wymyśliłam układ jakieś 3 tygodnie temu. Nauczę Was. (uczy)

Na apelu.
M.S.: Mam przyjemność ogłosić, że dołączają do naszej szkoły 3 uczniów, którzy mieli 10 000 wejść na you tube. Wystąpią dla Was tutaj i teraz z Niną Martin.
Nina, Rachel, Oliver i Brad tańczą jak w teledysku. Nina z Bradem, a Oliver z Rachel.
F: Brad?
Jo: Tak, wrócił z zespołem. Nina uczy ich tańczyć, to znaczy wymyśla im układy. Na serio się odcieliście od niej.
M: Jesteście jeszcze razem?
Jo: Nie. Oboje nie chcieliśmy być razem.
Po skończonym występie. Za sceną.
B: Nina?
N: Tak?
B: Jesteś jeszcze z Fabianem?
N: Nie. A co?
B: Może moglibyśmy spróbować jeszcze raz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !