niedziela, 21 października 2012

Scenariusz 47

B: (klaszcze) Brawo!
Tr:Brad, gwiezdko... Taksówka przyjechała.
B: To pa (przytula każdego i wychodzi)
N: (do Joy) Chyba się nabrał (dostaje SMS od Brada) Wiem, że to ty śpiewałaś (czyta)
Jo: A jednak nie.
Ja: (wchodzi) Hej!
F: Cześć
M: Słyszałam, że zostałaś dziennikarką szkolnej gazetki...
Ja: tak, w poprzedniej szkole byłam redaktorką naczelną.
Jo: Tutaj jest Mara.
Ja: Myślałam, że tutaj dopiero są wybory.
M: Jests październik. Następne wybory będą w styczniu.
Ja: Dzięki za informację.
N: (wbiega) Eddie pomóż mi!
Ed: (z Niną biegną do jej pokoju) Co jest?
N: (pokazyje Księgę Izydy) Nie mogę jej otworzyć.
Ed: Myślisz, że ja dam radę.
N: Jesteś Osironem.
Ed: OK (podchodzi do księgi i próbuje ją otworzyć) Nie da się.
I: (pojawia się) Jesteśce tak blisko łez. Wystarczy tylko wyciągnąć rękę po nie.
N: Izyda!
I: Nino nie Osiron i nie wybrana otworzy teraz mej księgi. Wy już poznaliście prawdę.
Ed: Kto teraz?
I: Księga będzie świecić do puki ktoś nie pozna prawdy. (znika)
N: (biegnie po reszte Sibuny) Pomóżcie!(każdy biegnie do pokoju Niny)
Ed: Patrzcie!
N: My nie możemy tego otworzyć.
F: To kto ma ją otorzyć?
Ed: Nie wiemy.
N: Fabian spróbuj.
F: (podchodzi i otwiera księgę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !