piątek, 26 października 2012

Scenariusz 53

Przy śniadaniu
Przy stole siedzi tylko Sibuna
Ed: (wchodzi) Nina jest już w stanach.
A: Fajnie!
P: A! Amber!
A: Hm?
E: Dlaczego jesteś w okularach i w tej czapce?
A: Nie pokaże się w... bez braku mojej urody!
P: OK.
F: A i jeszcze jedno mamy klucz.
E: Ekstra. mamy już 4.
M&J: (wchodzą) Hej!
E: Amber idziesz do szkoły?
A: Jasne!
Ed: Patricia idziesz?
P: Jasne tylko skoczę po torbę.
Al: Fabian...
F: Nie, nie pójdę z tobą do szkoły.
Al: Co ty? Żartujesz? Chciałem zapytać czy dasz przepisać francuski.
F: OK.

W drodze do szkoły
Spacer Amber i Ell
A: O czym chciałaś pogadać?
E: Mam 5 klucz.
A: To super! Jak go zdobyłaś?
E: Terry zdarła sobie kolano. Ja jej go opatrzyłam.
A: Fajnie

Spacer Eddiego i Patricii
P: Więc o czym chciałeś porozmawiać?
Ed: No wiesz ostatnio nie mamy dla siebie czasu... I powinniśmy zrobić sobie przerwę...
P: Czyli chcesz ze mną zerwać.
Ed: Nie, ale musimy zrobić przerwę.
P: Czyli zrywasz. (odchodzi)
Ed: Patricia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !