piątek, 5 października 2012

Scenariusz 28

Nina pokazuje mu swój znak.
Ed: Ale...
N: Nic nie mów. Przyjdź do mnie po lekcjach, OK?
Ed: OK.

Szkoła. Przy szafkach
A: Nie uwieżysz tatuś kupił mi 24 nowe błyszczyki... Nina! Ty mnie nie słuhasz!
N: Sorry. Patrz(pokazuje jej sumbol) Dostałam go przez sen od zjawy - Senkhary. Eddie ma taki sam, więc zebranie Sibuny u nas po lekcjach.
A: Pójdę powiadomić resztę.

 Zebranie Sibuny
N: Zastanawiacie się pewnie co tu robi Eddie.
P: Mów wreszcie o co chodzi, bo też mam coś do powiedzenia.
Nina i Eddie pokazują swoje nadgarstki.
Al: Czyli jesteście rodzeństwem. Nie musieliście tego uwieczniać przez tatuaż
N: To przez sen. Obojga z nas nawiedziła zjawa i zostawiła znak.
Ed: Zjawa ma na imię Senkhara.
P: Żądała czegoś?
N: Łez złota.
A: Czyli wiemy co jest na końcu korytarza.
Al:Łzy złota
N&F: Niedokłanie...
N: No mów!
F: Łzami złota płacze wybrana w Masce Anubisa .
P: OK, teraz ja. Victor ma zamiar wziąć w konkursie...
A: Piękności? Ja mu nie radzę.
P: Nie. Gorszą wiadomością jest nagroda konkursu.
F: Jaka to nagroda?
P: Jak Victor wygra ten konkurs w szkole będzie wystawa pt. "Skarby Egiptu"
Tr:(z dołu) Kolacja!
N: Victor coś knuje.

Przy kolacji
V: Jutro przyjedzie do Was nowy uczeń. Nazywa się Brad Rayn.
A: Nowy?
T: Znowu?
F: Bez przesady. Może być fajny!
N: To mój były!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !