sobota, 27 października 2012

Wyniki ankiet

Jakiśczas temu zauważyłam, że ankiety się zepsuły. To znaczy powykasowały się wszystkie wyniki. Teraz napiszę wyniki, które zapamiętałam, więc jak coś pomyliłam to napiszcie!

Do kogo powinna przyjechać dziewczyna?
Do Fabiana                                 50%
Do Eddiego                                 0%
Do Alfiego                                   0%
Do Jaroma                                   50%

Podsumowanie:
Chcieliście by była dziewczyna przyjechała do Fabiana lub Jaroma, więc Janette będzie byłą Jaroma (bo wokół Fabiana już dużo się dzieje, jest w Sibunie i mam do niego jeszcze inne ciekawe plany). To, że Janette i Jarome byli parą wyda się w jakimś 60 scenariuszu.


Kto powinien mieć rozwinięty wątek?
Jarome                        0%
Mara                         0%
Fabian                      50%
Patricia                      50%
Joy                             0% 

Podsumowanie:
Wybraliście Fabiana i Patricię. Nie zdradzę szczegółów planów wobec nich, ale napiszę tylko, że to będzie miało związek z Sibuną. Dowiedzą się o tym po odejściu. To zacznie się dziać po przyjeździe Niny i po nagłej popularności Janette.

Ile odcinków powinien mieć 2 sezon? (moich scenariuszy)
60                    0%
90                    0%
100                  0%
120                 100%

Podsumownie:
Jednogłośnie zostało wybrane 120 odcinków. To mnie troszkę przestraszyło, bo planowałam nieco krótszy sezon, ale podejmę się wyzwaniu. Mój 2 sezon podzieli się na 2 części. Mianowicie na szukanie Maski Anubisa i perypetie z wydobyciem łez złota. To drugie będzie nieco trudniejsze, bo Nina wypełniając ostatnie zadanie, poświęca się i zostaje duchem (to będzie przejście z części pierwszej do rugiej)
UPS!!! 
Za dużo już powiedziałam! Kończę notkę, bo wygadam zakończenie.

PS te ostatnie 2 ankiety zostawiam, bo nikt nie zagłosował w nich, a są mi niezbędne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !