sobota, 17 listopada 2012

I Konkurs bloga

Hej!
 Postanowiłam, że zorganizuje konkurs! Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi...
Konkurs będzie miał 3 etepy.

I etap:
W pierwszym etapie będzie trzeba przysłać mi scenariusz. Może być on częścią swojej historii (o HoA) lub kontynuacją jakiegoś mojego. Prace przysyłamy do 30 listopada tego roku.

II etap:
Osoby, które przejdą do drugiego etapu będą musiały zrobić jakiś nagłówek.
Jeśli jakaś osobanie będzie miała programu graficznego, proszę napisać bym wymyśliła jąkąś inną pracę.

III etap:
Ostatni etap będzie polegał na napisaniu opowiadania o wybranej przeze mnie postaci.

Nakrycie kopiowania nie swojej pracy będzie karane dyskwalifikacją!

Nagrody będą podane z wynikami pierwszego etapu.

Co tu jeszcze zostało... Ach tak!
Prace przysyłajcie na e-mail:  wiktoriada@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !