niedziela, 18 listopada 2012

Scenariusz 102

N: Jasne... Tak... Czemu nie?
F: Tak?
N: Tak
F: To fajnie...
N: Fajnie (wychodzi)

Hol
A&T: ("wyrastają" przed Niną)
A: A nie mówiłam?
T: Byłam tego samego zdania...
N: Dziewczyny chce przejść...
R: (podchodzi) Nina idziemy na próbę?
N: OK, ale taką drogą ze świadkami, bo wiesz...
R: Tamten przekręt? Tylko mi pomógł, dzięki!
N: To idziemy. Pa Amber, naranie Terry!

Próba
B: Jak tam z ukłądem?
N: Wszystko dopracowałyśmy...
R: A jak z tekstem
O: Brad śpiewa najpierw, a ja drugą zwrotkę
N: Kiedy przyjeżdża wasz menadżer?
B: W poniedziałek
N: To Rachel nauczy was kroków, a ja muszę już iść
B&O&R: To pa!
N: Narazie! (wychodzi)

Pokój Eddiego&Fabiana
Ed: Stary sora, że tak na zebraniu na krzyczałem, ale nie chcę nikogo narażać...
F: Spoko rozumiem...
Ed: To jak ci idzie z Niną?
L: (pojawia się)

2 komentarze:

Skomentuj, please !