piątek, 23 listopada 2012

S03E02 Początek nowych tajemnic...

Postanowiłam, że będę pisać kodem i tytułem odcinka tytuł notki...
(dziwnie to napisałam)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
P: Co jest?
N: (podchodzi do ściany i przykłada oko Horusa do źródła światła)
Ed: Jesteś pewna co robisz?
N: Wątpisz we mnie? (odsuwa się skrytka, z której bierze kartkę) Zwątpiłeś...
Ed: Powiesz mnie?
N: Chcesz?
A&Al: (wchodzą)
A: A!! Patricia! Nina!
N&P: Amber! (przytulają ją)
A: Miło was widzieć! Nina co trzymasz w ręku?
P: Możliwe, że następną zagadkę...
N: Stop! Pierwszy dzień musi być wolny od zagadek...
Al: OK... 

Kolacja
A: Wszyscy już są?
N: Ell...
P: Nie przesadzaj, pewnie już o tym wiedzą...
M: O czym?
N: Ell nie żyje...
M: Jej...
N: Utopiła się...
M: To okropne
A: Terry zmieniła szkołę...
N: A Brad, Oliver i Rachel są w trasie...
R: (wchodzi) Nie koniecznie!
N: Rachel!
R: Nina! (przytula ją)
N: Co ty tu robisz?
R: Brad i Oliver muszą nauczyć się czegoś...
N: Nie wnikam czego...
Ale&T: (wchodzą) Hej!
Ale: Jestem Alex, a to Travis
J: Nowi?
Al: Pierwszacy?
Ale: Pierwszy rok...
A: Błagam znacie się na muzyce!
T: Trochę...
A: Sweet organizuje konkurs muzyczny...
R: Czy do tego nie musi być 3-osobowy skład?
Ale: Brakuje jednej osoby...
W(szyscy): (patrzą na Ninę)
N: Co?! A może Rachel?
R: Ja jestem za popularna...
Ale: To jak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !