sobota, 3 listopada 2012

Scenariusz 72

W drodze do szkoły
N: Nic nie zobaczyłam przy tym krześle, bo Fabian się pojawił.
Ed: To ja dziś poszukam.
N: Zapomnij! Po lekcjach z nowu tam pójdę.
E: OK.
Jo: Musimy chronić innych. Jeśli Rufus znowu się pojawi...
Ed: Joyma rację.
N:Tak. Ustale przydział. Joy będzie z Fabianem i Patricią, Eddie z Alfim i Jaromem, Ell z Terry i Amber, a ja ochronię Rachel, Brada i Olivera.
Jo: Co z Janette?
N: Możesz ty?
Jo: Jasne.

W szkole. Przerwa
N: (jest przy swojej szafce i pożądkuje książki)
F: (podchodzi) Hej!
N: ( nie odrywa wzroku od księżek) Cześć.
F: Możemy pogadać?
N: Jasne
F: Nie musisz ukrywać co wczoraj robiłaś.
N: Nie ukrywam. Serio zgubiłąm szkło kontaktowe.
F: Powiesz mi, albo powiem Victorowi, że byłaś po zgaszeniu świateł na parterze.
N: (odrywa wzrok od książek) Pamiętaj, że nie jestem jak inne dziewczyny. Mam moc, która może Ci zaszkodzić, więc jak mu powiesz gożko pożałujesz (odchodzi)

Po szkole
 Nina rozgląda się przy krześle po jakims czasie znajduje sztylet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !