piątek, 16 listopada 2012

Scenariusz 97

Sala prób
N: (wchodzi) Hej! Już jestem!
R: Nareszcie!
J: Zaczynamy?
R: OK. Gdzie Alfie?
J: Amber wyciągnęła go na zakupy...
N: OK
R: To Nina i Eddie tańczą razem, a mi pozostaje...
J: Dlaczego ja?
N: Nie nażekaj!
R: Dobrze Jarome, masz złapać mnie za biodra i...
O: (wchodzi) Rachel?! (wychodzi)
R: Oliver! (biegnie za nim)
B: (wchodzi) Hej! Próba?
N: Tak tak. Jarome, Eddie koniec na dziś!
Ed&J: Dzięki bogu! (wychodzą)
B: Gdzie Brad i Rachel?
N: Rachel uczyła Jaroma tańczyć wolnego...
B: Reszty się domyślam. Co śpiewamy?
N: Znaczy "So what?!" zaśpiewa Any Way You Want It
B: To znaczy?
N: Rachel śpiewa moją partie, a ty i Oliver podzielcie się tekstem, OK?
B: OK (przytula Ninę)
N: Muszę iść, mam zmywak...
B: Leć!
N: (wychodzisz)

Kuchnia
N: Hej! Już jemstem
F: Nareszcie!
Am&L: Powiedz mu...
F: Co to za głosy?
N: Ja...jakie? Nic nie słyszałam
Am&L: Powiedz mu...

1 komentarz:

Skomentuj, please !