poniedziałek, 5 listopada 2012

Scenariusz 81

Pokój Niny
R: (wchodzi) Wszystko OK?
N: Nie!
R: Co jest?
N: Mam dość! Za dużo mam na głowie!
R: Połuż się na dywanie!
N: OK... (kładzie się na podłodze)
R: (włącza MP3) Bo nie ma to jak się relaksować przy muzyce Britney Spears...
N: Masz racje...
R: Więc o co chodzi?
N: Mam sporo na głowie. Piosenkę dla Amber, układy... Pomału nie wyrabiam się.
R: Oddychaj...
N: Spróbuje...
Jo: (wchodzi) Nina? (śmieje się) Co wy robicie?
N&R: (wstają)
R: To był stary relaks...
Jo: Nieważne... Nina pomożesz?
N: Jasne! (wychodzi za Joy)O co chodzi?
Jo: O Fabiana...
N: Jeśli chodzi Ci o to, że coś do niego czuje to jesteś w błędzie...
Jo: Widzę jak na Ciebie patrzy...
N: Chodzi z Tobą...
Jo: Powinnaś mu powiedzieć o co chodzi z Jaromem...
N: Nie!

Zajęcia teatralne
M: Nina masz układ do piosenki Honey Honey?
N: Jasne!
M: Zaprezentujesz?
N: OK... (śpiewa Honey Honey, śpiewając sprawia wrażenie zakochanej)
Jo: Ślicznie! Nina naucz tego Janette...

Po powrocie do domu...
 Tr: Nina mam list do Ciebie! Jarome do ciebie także...
J: Jeszcze czego? Może od tej samej osoby...
N: Nie przesadzaj. Nie mamy takich samych znajomych... (odbiera listy i podaje jeden Ninie)
J: Poniekąt masz rację. Od kogo?
N: Od cioci. Jutro przyjedzie do domu Anubisa na praktyki, a co u ciebie?
J: Lepiej nie gadać starsza siostra przywiezie młodszą siostrę... I stasza zostanie na praktyki...
N: To źle?
J: Nie znasz ich...
R: (podchodzi) Cześć gołąbeczki! Nina napisałaś już piosenkę? Reszta chce mieć nuty...
N: Tak... (wyjmuje z torby kartkę z nutami) Trzymaj
R: I still good?
N: Mam napisać inną?
R: Nie (odchodzi)

W salonie
 Al: Nuda!
T: Popieram!
Ja: Co robimy?
Ed: W Ameryce jest taka gra, ale po niej pary się rozstają...
N: Ehm... To butelka. Proponuje zadanie lub prawda...
A: Może zadania dla par. Każdy nauczy czegoś swoją drugą połówkę!
M&Mi: OK.
Mi: Czyli ja nauczę Marę grać w nogę, a ona mnie pierwiastków?
A: Tak.
M: Nina nauczy Jaroma śpiewać
B: A Jarome szantażować!
N: Sądzisz, że nnie umiem szantażowac?
B: Em...
N: Pamiętasz taśmę z nagraniem twojego występu z 1 klasy?  Ta ja tę taśmę mam, więc miej się na baczności.
O: To na ten tydzień zadania rezdzielone.

Pokój Niny
 N: (wchodzi)
L&Am: (pojawiają się)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !