piątek, 2 listopada 2012

Scenariusz 70

Dziś była 500 odsłona mojego bloga! Dziękuje!

W drodze do szkoły
B: (rozmawia z Niną) Zastanowiłaś się?
N: Nad nami?
B: Tak.
N: Zastanowiłam się i przypomniałam sobie dlaczego z tobą zerwałam.
B: To znaczy nie?
N: Po tym co mi zrobiłeś nie zasługujesz na następną szansę (odchodzi)

Jakieś kilkanaście metrów za nimi idą Amber i Fabian
A: Zapytała mnie co ma zrobić jeśli chłopak z którym zerwała chce do niej wrócić.
F: Nic jej nie mówiłem, że chcę do niej wrócić.
A: Niech Ci będzie. Jak nie o Tobie to o kim mówiła?

Zebranie Sibuny
N: Musimy szybko dostać się do Maski.
E: Narazie mamy tylko 5 kluczy.
Nina i Ell wstają i się przewracają. Eddie i Joy łapią ich
N: Dzięki!
Jo&Ed: Nie ma za co (na ich ręce spadają klucze)
Jo: Tak! 7! Chodźmy do komory.

W komorze
N: (wkłada kamienie do wgłębienia) Kamienie włożone!
E: (wkłada klucze) Klucze również!
Odpada ściana. Sibuna idzie do nowego pomieszczenia. Widzi tam mały stolik i napis na ścianach: Póki krew wybranej osoby nie poleje się w Ankh we właściwym czasie, nikt nie dostanie  Maski upragnionej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !