piątek, 9 listopada 2012

Scenariusz 85

N: (wychodzi)
O: Powiesz?
B: Wierz, że chodziłem kiedyś z Niną...
O: No...
B: Zerwaliśmy przed eliminacjami stanowymi w U.S.A. przezemnie.
O: Co zrobiłeś?
B: Zdradziłem ją tylko raz, ale ten raz prowadził do tego, że jestem tatą...
O: Zaliczyłeś wtopę

Obiad
 C&Li(za): (wchodzą)
N: Clariza! (przytula ją) Dawno cię nie widziałam...
Li: Ty nic nie powiesz?
J: Ja? Przywiozłaś mi młodszą siostrę! Mam być szczęśliwy?!
Li: Poppy jest...
J: Wkurzająca? Mała? Uparta?
Li: Nie, Tak, Tak
J: No właśnie!
F: To wy się znacie?
J: (wskazuje na Lizę) Ja żałuję, że jest moją siostrą...
N: (wskazuje na Clarizę) To jest moja kuzynka!
C: Mówiąc o rodzinie jak się trzymasz?
N: Dzięki już lepiej...
Al: O co chodzi?
N: Pamiętasz powód dlaczego wróciłam do stanów na miesiąc?
Al: Twoja babcia...
N: Zgadłeś!
Ed: Nie jesteście podobne...
C: To musi być Eddie
Ed: Skąd ona to wie?
Al: UFO!
N: Napisałam jej w mailu co odkryliśmy...
C: Super! Mam przyrodniego kuzyna!
P: Jaka radość! Ja bym wymiotowała! (wychodzi)
Jo: Przyzwyczisz się do Patricii... Co wogule tu robicie?
Li: Jesteśmy na praktykach.
A: Co kolwiek to znaczy... Nina, ta wczorajsza piosenka...
C: Chwila! Nina ty wróciłaś do muzyki?
B: Ja tu jestem i wiem co masz na  myśli!
C: O Brad nie zauważyłam Cię...
B: Ciebie nie dało się nie zauważyć...
N: Spokój!

W pokoju Niny
N: Co robisz?
Jo: To znaczy... Jak by... Robiłam badania. To niemożliwe, żeby Eddie był twoim Osironem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !