czwartek, 29 listopada 2012

S03E08 We Are Never Ever Back Together

P: Że co?
Jo: To prawda
A: Jak?
N: Joy przez przypadek porównała mnie i Eddiego. Mamy 3% różnicy...
Jo: Dopuszczalna jest 1,9%. Jednak Eddie jest Osironem
N: Kazałam Joy odnaleźć Równowagę - jedyną osobę, która oprócz wybramej może mieć Osirona...
Jo: Wyszło na ciebie...
F: Co z tym duchem?
N: Szuka Równowagi. Ja nią będę...
Ed: Nie wiesz co zrobi z tobą...
N: Tak, ale jestem najsilnniejsza z tego pokoju...


Pokój Fabiana
F: (pisze coś w zeszycie)
Tre: (pojawia się i wchodzi w ciało Fabiana)
N: (wchodzi) Hej, pomyślałam...
F: Ty zawsze myślisz, nie możesz nawet przestać tego robić...
N: Tak się tylko mówi...
F: Nie ważne! Zrywam z tobą! (wychodzi)
Ed: (wchodzi) Co jest?
N: (płacze) Fabian ze mną zerwał...
Ed: (przytula ją) Będzie dobrze...
N: Wiem. (ociera łzy) Teraz muszę skupić się na ochronie Patricii...
Ed: Właśnie...
T: (wchodzi) O hej Nina!
N: Cześć! Ja już wychodzę...

Pokój Niny (2 h później)
 N: (gra na gitarze i śpiewa) On the first page, of our srory (przestaje) A ja wiem, że tam jesteście!
Al&A: (wchodzą)
A: Słyszeliśmy...
Al: Czy to piosenka o Fabianie?
N: Chcecie posłuchać?
A: Jasne!
N: (gra na gitarze i śpiewa We are Never Ever Back Together)
Al: Sama to napisałaś?
N: Nie. To piosenka Swift.
A: Ale to nie jej piosenkę wcześniej śpiewałaś...

1 komentarz:

Skomentuj, please !