poniedziałek, 19 listopada 2012

Scenariusz 103

Hej!
Błagam, niech ktoś się zgłosi do konkursu!

L: Wybrana jest w niebezpieczeństwie... (znika)
Ed: Jak? Kiedy?
N: (puka i wchodzi) Hej!...
F: Nic ci nie jest?
N: Ducha może skrzywdzić tylko duch i nikt inny. Duchami są Amneris, Lisa, Senkhara
Ed: Lub Ell
F: Co?
Ed: Nie powiedziałaś mu?!
N: Nie było okazji...
Ed: Fabian, Ell jest duchem...
F: Domyśliłem się po słowach "lub Ell"

Pokój Niny
R: (wchodzi) Nina?
N: Tak?
R: Napisałam piosenkę i Oliver zgłosił ją na zaśpiewanie na balu, a ja nie chcę jej śpiewać. Czy mogłabyś ją zaśpiewać?
N: Wiesz co postanowiłam...
R: Wiem...
N: Ale OK. Daj tekst.
R: (daje jej kartkę) Dzięki! (wychodzi)

Przy kolacji
A: To kto nie ma z kim iść?
T: Chyba Patricia, Eddie, Brad, Jarome, Joy, Ell i ja
A: To Patricia i Eddie...
P: Że co?
A: Pozwól, że dokończę. Patricia i Eddie idą razem
P: Zaraz ci przywalę
Ed: (wchodzi) Hej, co jest?
A: Idziesz z Patricią na bal

1 komentarz:

Skomentuj, please !