piątek, 30 listopada 2012

S03E10 "Chłopaki!"

H: Jak długo się znacie?
B: Można powiedzieć, że jesteśmy przybranym rodzeństwem...
H: Co? Ja jeszcze nie ogarniam, że Eddie jest twoim bratem...
B: (patrzy na nią pytająco)
N: Później ci wytłumaczę...  (do Harrego) Znamy się od dziecka. To właśnie Brad nauczył mnie wszystkiego jeśli chodzi o muzykę...
H: To dobra robota Brad
N: A jeszcze jedno! Harry nikomu ani słowa o Bradzie
B: A szczególnie Rachel
H: Ona dowiaduje się jutro?
N: Tak

Próba
N: (wchodz) Jest tu kto? (cisz) OK, możecie wejść...
O: Nareszcie!
N: OK, to ja przyprowadzę Rachel, a wy...
B: Wiemy co mamy robić
20 minut później...
R: (wchodzi z Niną) Jestem
O&B: Niespodzianka!
R: A! Chłopaki! (przytula ich)
N: Koniec czułości, za 10 minut pojedynek
O: O czym ja nie wiem?
R: Ty wszystko o mnie wiesz...
N: Tamci...
R: Directionrsi
N: Chcą się pojedynkować
B: A...
R: Be...
1D: (chodzą) Gotowe?
O: Daj czadu (całuje Rachel w czoło)
Ale: (wchodzi) Już jestem...
R: To Oliver i Brad
Ale: Alex. Miło mi.
N&R&Ale: (śpiewają The Edge Of Glory )
Ale: I jak?
Ni: Może być...
L: Teraz my. (śpiewa z resztą Little Things )
Z: I jak?
R: Może być...
Lo: Co zaśpiewałabyś lepiej?
R: Nina na pewno
N: Co ja?
R: Zaśpiewałabyś to lepiej...
Lo: To może udowodnisz?
N: OK, ale jeśli już to One Thing
H: OK
N: Z Bradem
B: Dlaczego?
N: Boisz się?
B: Tylko ja nie boję się z tobą śpiewać... (śpiewa z Niną One Thing)
N: Źle nie było...
R: No ba!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj, please !